Barcelona alt yapısan yetişen Fabregas, 22 yaşında ve Arsenal'de kaptanlığa soyunmuş. Barca ve özellikle Real Madrid takımlarıyla adı geçiyor Fab'ın. Perez'in 43 milyon avro veya 25 milyon avro + Higuain teklif ettiği iddia ediliyor. Öncelikle şu durumda Real Madrid'in bir orta saha oyuncusuna gerek olduğunu sanmıyorum. Takımda stoper ve sol açık sıkıntısı var. Transferde ilk rota oraya çizilmesi gerek. Ama Perez çıkar der; Kroyum ama para bende. Basar parayı alır Fab'ı. Ona kimse bir şey diyemez. Yalnız Fab'ın damarlarında Barca kanının dolaştığını unutmamak gerek. Perez belkide bu hamleyle Barcelona'yı alt etmek istiyor. Böyle bir transfer Türkiye'de olsaydı yine büyük tartışmalara neden olurdu.

Birazda Barcelona üzerinden konuşmakta fayda var. Barcelona'nın, Toure ve Keita'nın yokluğunda orta sahada Fabregas'a ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Busquets ve alt yapıdan gelen Dos Santos'u takıma ısındırmaya çalışsalarda yeterli olabileceğini sanmıyorum. İniesta'nın her hangi bir sakatlığı söz konusu olduğunda Barcelona çok zorlanıyor. Villareal maçında bunun örneklerini görmüştük. Sürekli kontra yiyen ve ileride pasif bir Barca vardı. Bu durumu Ibrahimovic'e de bağlayabiliriz. Fakta Barcelona'nın Fabregas'a ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Pep ve sözleşmesi üzerindeki dedikodularda bu şekilde noktalanabilir.



Fab'ın bir hayali vardı, babasına verdiği bir söz. Dünya'nın en iyi oyuncusu olmak için çabalayacaktı. Bana göre bunu genç yaşta başardı. Fab şimdi dünyanın sayılı orta saha oyuncularından birisi. Barcelona'da A takıma çıkamadan transfer olduğu Arsenal'de, Wenger'in onun üzerindeki emeği büyük diye düşünüyorum. Wenger 890.000 £ çocuktan şimdi bir dünya starı yarattı.

Bu sene Arsenal'de istatistikleri çok iyi görünüyor ;

Çıktığı 35 maçta 16 gol ve 21 asist yapmayı başarmış. Gol makinesi gibi çalışan Arsenal takımının en önemli sebeplerinden birisi.


12:43



0 responses to "Barca ve Real'in Fabregas iddiaları ?"