Türk medyası hakkında neler düşünüyor kendisi?
- İyi giyiniyorsunuz, fazla sert değil.

Avrupa standartlarında Türk basınını nasıl görüyor?
- Avrupada sert eleştiriler olur. Burda taraftarımızın beni desteklemesinden anlıyorum ki fazla etkileyemiyorsunuz...

Bunu söylerken ciddimiydi kendisi? Yoksa ironi mi yaptı?
- (Rijkaard'ın yüzünde tebessüm) Tabiki ironi yaptım.

Daha sonra Serhat Ulueren'in yüzünde belirginleşen ifade;



***

Devamıda var.

Oyuncular 4-4-2 oynamak istiyormuş, doğrumu?
- Söylentilere kulak asmıyorum.Futbolcum birşey söylemek isterse bana gelir söyler dedi.

Elano ilk yarıda temposu düşüktü. Son haftalarda iyi performans sergiledi?
- Bireysel sorulara geçtik. Neden bu tarz sorular soruyorsunuz?

***

İşte türk basının hali. Frank Rijkaard ile röportaj yapma fırsatı bulmuşsun, sorulan sorulara bak. 20 dakika Fenerbahçe maçını sordu neredeyse Reha amcamız. Adam oturduğu koltuktan bezmiştir artık. Frank üstada saygılarımızı sunalım. Zira bu gece tüm Galatasaraylıları keyiflendirmiştir. Yanlış olan bir nokta vardı, oda şu; Kanaltürk gibi acemi, ne yaptığı belli olmayan ucuz adamlarla dolu, Rijkaard'ın arkasından futbolu bilmiyor diye sallayıp, röportajda saygı ve sevgilerini sunan adamlar ile nasıl röportaj yapmasına nasıl izin verildi anlamak güç....


00:01



0 responses to "Rijkaard'tan türk basınına inciler"